#55 Recenzja - "Enigmas" Kevin Hadley

Okładka książki Angielski Gamebook z ćwiczeniami Enigmas
Tytuł: "Enigmas"

Autor: Kevin Hadley
Liczba stron: 190
Kategoria: książka młodzieżowa, anglojęzyczna
ISBN: 9788377887097
Wydawnictwo: Edgard
Cena okładkowa: 24,90 zł
Data wydania: 2016

To moja druga książka od wydawnictwa Edgard i muszę powiedzieć, że jestem bardziej zadowolona niż z tej pierwszej. Już samo oczekiwanie na przyjście tej książki dłużyło mi się i nie mogłam doczekać się, kiedy ją zacznę. Kiedy już przyszła, trochę bałam się wziąć ją do ręki i otworzyć, ponieważ obawiałam się tego, że czytanie po angielsku mnie przerośnie i będę męczyła się z tą książką. Tak, na szczęście, nie było. Byłam zaskoczona, jak fajnie czytało mi się opowieść. Zwłaszcza, że jest ona napisana w bardzo ciekawej formie. Otóż książka "Enigmas" to "kalejdoskop możliwych scenariuszy, dziesiątki z pozoru trywialnych wyborów, przypadkowe spotkania otwierające nowe możliwości". A tak prościej - to my możemy kierować życiem głównego bohatera. To my podejmujemy bardzo ważne decyzje w jego życiu, które na zawsze mogą je zmienić. Czytało mi się tę książkę bardzo ciekawie, bo po tym, jak przeczytałam "jedno z żyć" bohatera, cofałam się do jakiegoś momentu i sprawdzałam, jak jego życie potoczyłoby się, gdybym wybrała zupełnie inny scenariusz. 
O samym bohaterze nie mogę zbyt dużo powiedzieć. W pewnym sensie można powiedzieć, że nie miał on charakteru, bo, jak pisałam wcześniej, cofałam się w książce podejmując za niego różne decyzje. On sam nie miał jak się wykreować.
Książka pozytywnie mnie zaskoczyła i mam nadzieję na więcej!

Moja ocena: 8/10

Dziękuję wydawnictwu Edgard za egzemplarz! 
Znalezione obrazy dla zapytania edgard wydawnictwo

1 komentarz :

  1. Świetny pomysł na książkę! Koniecznie muszę się tym zainteresować. :)
    Pozdrawiam!
    http://sunny-snowflake.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Przy komentowaniu koniecznie zostaw link do siebie! Dziękuję za poświęcenie czasu na przeczytanie moich wypocin. To wiele dla mnie znaczy <3

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka