#40 Recenzja - "Lost World" Kevin Hadley


Tytuł: "Lost World"
Autor: Kevin Hadley
Liczba stron: 208
Kategoria: hobby
ISBN: 9788377885703
Wydawnictwo: Edgard
Cena okładkowa: 19,99 zł
Data wydania: 2015

Okładka książki Lost World Angielski z ćwiczeniami

Angel nie może uwierzyć. Wyprowadzają się. Wyprowadzają się z miejsca, gdzie się urodziła, dorastała i wychowywała. Z deszczowego Londynu do gorącej Nikozji — stolicy Cypru. Dziewczyna musi zapomnieć o swoim najlepszym przyjacielu i zacząć zupełnie nowe życie. Mimo początkowej niechęci Angel przyzwyczaja się do nowej szkoły i ludzi. Poznaje nawet jedną bardzo ciekawą osobę — Dirka. Razem mają zrealizować projekt fotograficzny. Oboje kochają robienie zdjęć, a Nikozja jest idealnym miejscem do uchwycenia ciekawych momentów. Okazuje się, że mają więcej wspólnych chwil. Dirk bardzo często się wyprowadza do innych państw. Mają coraz więcej tematów do rozmowy. Zbliżają się do siebie. Na dodatek odkrywają tajemnicę pewnej starszej pani. Pragną jej pomóc, tylko oni mogą to jeszcze zrobić.

Czy nastolatkom uda się wykonać zadanie?

Zacznijmy od jednej i najważniejszej rzeczy, jeśli chodzi o książkę — jest napisana po angielsku. To moja pierwsza książka tego wydawnictwa, ale nie żałuję, że ją wzięłam. Dzięki niej naprawdę poćwiczyłam mój angielski. Książka jest dla osób na poziomie A2/B1, czyli idealnie się wpasowałam.
Podobało mi się to, że po bokach głównego tekstu znajdują się słowa, których mogę nie rozumieć. Dzięki temu nauczyłam się wielu nowych słów. Jednak myślę, że żeby jej zapamiętać na dłużej, musiałabym przeczytać tę książkę jeszcze raz.
Poza tym, co dwa rozdziały znajdują się ćwiczenia odnośnie do różnych kompozycji, gramatyki itd.
Jeśli chodzi o samą historię, to myślę, że nie była zła (nawet bardzo dobra), ale osobiście, nie wciągnęła mnie. Trochę mogłam się tego spodziewać po książce z angielskim na poziomie średniozaawansowanym.
Podsumowując — książka, jeśli chodzi o ćwiczenia — bardzo dobra, a o samą fabułę — dobra.


Moja ocena: 7,5/10

1 komentarz :

  1. Bardzo fajny pomysł z wydaniami po angielsku! Tak samo ma wydawnictwo [ze słownikiem], czytałam od nich "Alicję w krainie czarów" i sama idea takiego wydawania bardzo mi podpasowała. :)
    Pozdrawiam!
    http://sunny-snowflake.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Przy komentowaniu koniecznie zostaw link do siebie! Dziękuję za poświęcenie czasu na przeczytanie moich wypocin. To wiele dla mnie znaczy <3

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka