To już 2017!? / "Twój dziennik"

Witam wszystkich zainteresowanych! 🙌
Wam też się wydaje, że rok 2016 minął stosunkowo szybko? Tak, jakby pstryknięcie palcem i nagle... 2017! 


Znalezione obrazy dla zapytania new year 2017 gif



Przyznam, że ten rok naprawdę mi się podobał. Oczywiście, miałam także złe dni, ale o wiele więcej było plusów! Oczywiście, największym moim osiągnięciem w 2016 jest założenie tego oto bloga! 😄
Znalezione obrazy dla zapytania twój dziennik
Nie zgadniecie, jaki kalendarz kupiłam sobie na ten rok... "Twój dziennik" Reginy Brett - jest to autorka między innymi książki "Bóg nigdy nie mruga". Jeszcze jej nie czytałam, ale w tym roku albo pożyczę od koleżanki, albo sama sprawię sobie egzemplarz 😵 Ten rok rozpoczęłam  w dobrym humorze, zwłaszcza dzięki temu dziennikowi. Na każdy miesiąc jest osobna lekcja od autorki inspirowana między innymi jej wizytami w Polsce. Przeczytałam już lekcję na styczeń i jestem naprawdę zadowolona 😃 Autorka mówi nam, żeby nie robić sobie listy z postanowieniami noworocznymi, a potem pod koniec roku być z siebie niezadowolonym, bo to nie o to w tym chodzi. Wybierz po prostu jedno słowo, które będzie wskazówką w nadchodzącym roku. Regina podała przykład: jednego roku wybrała RADOŚĆ  a innego OBFITOŚĆ. Więc ja także postanowiłam spróbować! Zastanawiam się na UŚMIECH a ODWAGA. Zwłaszcza, że ten rok będzie rokiem dużych zmian, gdyż we wrześniu idę do liceum 🙈 Będę starał się poznać nowych ludzi, więc odwaga na pewno by mi się przydała! Uśmiech także... A może wybiorę oba? Muszę się nad tym jeszcze poważnie zastanowić.

A może wy również wybierzecie tylko jedno słowo? Jakie by to było?
Na każdy dzień jest również jakaś sentencja, cytat poprawiający humor. 


Oczywiście jedno postanowienie już "zorganizowałam", więc na pewno z niego nie zrezygnuję! Jest to oczywiście wydarzenie na Facebooku "Rok 2017 rokiem 73 książek". Pojawił się tam już pierwszy konkurs, także serdecznie zapraszam do udziału 💓



Jeśli chodzi o same książki, to aktualnie czytam "Oskarżony pluszowy miś" Clifforda Chase'a, ale na razie przeczytałam 50 stron, więc nie mam jeszcze wyrobionego o nim zdania. W tym roku chciałabym przeczytać więcej książek psychologicznych, gdyż dawno takich nie czytałam. Może jakieś polecacie?



Niedługo pojawi się kolejna recenzja! Pozdrawiam! 💋

2 komentarze :

  1. Gratuluję postępu w blogu ;) Oby ten rok okazał się być równie owocny jak poprzedni jak i równie zaczytany - albo jeszcze bardziej. Mi również 2016 rok minął bardzo szybko, pamiętam jakby to było wczoraj jak świętowałam jego rozpoczęcie, a tu już koniec. Czas płynie stanowczo za szybko... A może to i dobrze?
    Zapraszam do siebie ;)
    http://timeofbook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też spróbuję przeczytać 73 książki, chociaż nie wiem czy dam rade w tym roku! :)

    OdpowiedzUsuń

Przy komentowaniu koniecznie zostaw link do siebie! Dziękuję za poświęcenie czasu na przeczytanie moich wypocin. To wiele dla mnie znaczy <3

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka