Podsumowanie grudnia

Heeeeeej!

Jak tam minęły wam święta? Dostaliście może jakieś książki? :D Pochwalcie się! Ja nie, ale za to jestem teraz w posiadaniu karty do empiku, więc szykują się małe książkowe zakupy...

Znalezione obrazy dla zapytania excitation gif


A jak spędzacie Sylwestra? Duża impreza czy raczej wieczór z książką? Ja, razem z przyjaciółkami nocujemy u siebie ^^ I raczej niestety nie będziemy czytać! ;)


Książki przeczytane w tym miesiącu:
- "Slatron. Przeznaczenie" Aleksandra Szymaniak - 354 strony, 
- "Puchaty smok" Platte F. Clark - 384 strony,
- "Siła trucizny" Maria V. Snyder - 379 stron, 
- "Margo" Tarryn Fisher - 310 stron, 
- "Miasto cieni" Ransom Riggs - 460 stron, 

Łącznie: 1887 stron

Dziennie: 61 stron


Do recenzji zostały mi: "Puchaty smok", "Margo" i "Miasto Cieni" :)

Było 11 311 wyświetleń, jest 13 289, czyli doszło 1978.
Było 46 obserwatorów, jest 48, więc doszło dwoje.
I było 55 polubień fanpaga, jest 66, czyli doszło aż 11 ^^.
Jestem zadowolona! :D

Posty opublikowane w grudniu:
recenzja "Slatron. Przeznaczenie",
wyzwanie - "Rok 2017 rokiem 73 książek" (Serdecznie zapraszam! Cały rok będzie organizowane pełno konkursów!),
wyniki konkursu :),
recenzja "Osobliwy dom pani Peregrine",
podsumowanie listopada
recenzja "Prawdodziejka"

A wam jak minął ten miesiąc? Ile przeczytanych książek? Które najbardziej polecacie? Pochwalcie się :)

3 komentarze :

  1. Święta spędziłam w miłej, rodzinnej atmosferze. Na święta dostałam pieniądze,myślę, że kupię jakąś książkę:)
    Szczęśliwego Nowego Roku!
    http://alkaa14.blogspot.com/ <-- Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w grudniu przeczytałam praktycznie same lektury, ale sądzę, że jest to dość udany miesiąc licząc to ile miałam wolnego czasu na czytanie tego co chciałam.
    Zapraszam na swojego bloga ;)
    http://timeofbook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm... kojarzę tylko "Miasto cieni" i "Magro", ale nie wiem czy ją przeczytam, bo z Fisher nie do końca się lubię ;)
    Wynik bardzo dobry - gratuluję i życzę powodzenia w Nowym Roku!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Przy komentowaniu koniecznie zostaw link do siebie! Dziękuję za poświęcenie czasu na przeczytanie moich wypocin. To wiele dla mnie znaczy <3

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka