Znakomita szydełkowa zakładka!

Tym razem nie będzie to recenzja, jak zazwyczaj. Chciałabym polecić wam pewną naprawdę zdolną dziewczynę, Darię Marczewską! Prowadzi ona swoją stronę na Facebooku (KLIK).

Poprosiłam ją o zakładkę, spytała mi się jaką bym najbardziej chciała. Nie zrobiła jej na 'odpieprz', ale widać, że bardzo się postarała. Tutaj daję kilka zdjęć:






Jak widać, poprosiłam o Harrego Pottera *-*. Nie mogłam się  jej doczekać, ale przyznam, że obawiałam się, że Daria nie poradzi sobie z tym zadaniem. Jednak bardzo, ale to bardzo poradziła sobie. Jej prace szydełkiem są cudowne <3

Szczerze polecam!
Po więcej, jeszcze raz zapraszam na stronę na fb: Daria szydełkuje :))

Jak wam się podoba?

6 komentarzy :

  1. O jejku ty tez masz zakładkę od tej cudownej pani *-* co prawda są solidnie i starannie wykonane widac ze dziewczyna wkłada w to całe serce ale żeby sie rozwijać potrzeba pieniędzy na materiały więc ludziki zgłaszajcie się i zamawiajcie a tym czasem zapraszam do mnie gdzie mozecie obejrzeć moje cudeńko kiroku-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak też mam zakładkę od tej cudownej pani ^^ :D Właśnie ludki, wchodźcie na facebooki i zamawiajcie! Słuchać się tego pana tu!

      Usuń
  2. O jejku ty tez masz zakładkę od tej cudownej pani *-* co prawda są solidnie i starannie wykonane widac ze dziewczyna wkłada w to całe serce ale żeby sie rozwijać potrzeba pieniędzy na materiały więc ludziki zgłaszajcie się i zamawiajcie a tym czasem zapraszam do mnie gdzie mozecie obejrzeć moje cudeńko kiroku-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ACH *.* I znowu tu jestem! Chyba już zawsze będę się zachwycać tym blogiem, ale ciiii.... Ja nie o tym!
    Zakładka jest naprawdę cudowna! Chciałabym taką np. z Luną ♥ Może poproszę moją przyjaciółkę, która coś tam eksperymentuje z szydełkowaniem, o jej zrobienie. Zobaczę, jak sobie poradzi. Sama też bym może sobie taką zrobiła, ale jestem totalnym beztalenciem, jeśli chodzi o szydełkowanie :P
    Pozdrawiam cieplutko! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna. Ja mam cudowną zakładkę od mojej córeczki, wykonaną z filcu. :)

    OdpowiedzUsuń

Przy komentowaniu koniecznie zostaw link do siebie! Dziękuję za poświęcenie czasu na przeczytanie moich wypocin. To wiele dla mnie znaczy <3

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka