KONKURS! Wygraj książkę! :)



Dum dum dum dum dum dum... *werble*


Znalezione obrazy dla zapytania drums gif

MAM 10 TYSIĘCY WYŚWIETLEŃ! 


Znalezione obrazy dla zapytania 10 000 gif

Gdyby nie wy, nigdy do tego by nie doszło <3 Bardzo dziękuję każdej osobie, która weszła na mojego bloga i przeczytała choć jeden wpis, skomentowała choć jedną recenzję bądź poleciła moje dzieło chociaż jednej osobie!

Z tej okazji organizuję swój pierwszy konkurs! Do wygrania jest książka Agaty Adamskiej, którą otrzymałam od samej autorki, za co serdecznie dziękuję :D Jej tytuł to "Łowca Czterech Żywiołów" (dostałam także egzemplarz do recenzji, który jest już przeczytany i muszę tylko o nim napisać). 



Nie spodziewałam się, że wytrwam aż tyle  wprowadzeniu tego bloga. Zwykle mam słomiany zapał, ale tutaj stało się inaczej. 
Może nie będę już przedłużać...

Zasady konkursu: 
1. Organizatorem konkursu jestem ja, a sponsorem nagrody pani Agata Adamska. 
2. Zgłaszać mogą się tylko osoby, do których książka będzie wysyłana na terenie Polski. 
3. Konkurs odbywa się od 00:00 16.11.2016 r do 23:59 do 10.12.2016 r
4. Uczestnik musi przestrzegać zasad obowiązujących w konkursie spisanych w regulaminie.
5. Aby wziąć udział, należy:
- odpowiedzieć na pytanie konkursowe,
- zaobserwować mojego bloga: In the heaven of books
- polubić fanpage bloga na Facebooku: In the heaven of books
- udostępnić post konkursowy na Facebooku na swoim profilu
- na Facebooku pod postem konkursowym na moim fanpagu zaprosić w komentarzu co najmniej 2 osoby,
- zalajkować fanpage pani Agaty Adamskiej KLIK
6. Wygrywa jedna osoba i dostaje ona książkę pt: "Łowca Czterech Żywiołów" Agaty Adamskiej.
7. W przypadku wykrycia naruszenia któregokolwiek z powyższych postanowień, Uczestnik zostanie wykluczony z Konkursu i utraci ewentualne prawo do nagrody w Konkursie.
8. Laureaci Konkursu nie mają prawa do wymiany Nagrody na nagrodę innego rodzaju, ani żądania wypłacenia ekwiwalentu pieniężnego Nagrody.
9. Organizator konkursu może zmienić regulamin. 
10. Organizator (czyli ja) ponosi całkowite koszty wysyłki.
11. Informacja o osobie, która wygrała konkurs pojawi się na blogu oraz na fanpagu na Facebooku.
12. Osoba, która wygra zostanie powiadomiona mailem i ma 3 dni na odpowiedź, po upływie trzech dni wybieram kolejną osobę.

Zgłaszamy się w komentarzach pod tym wpisem!

A pytanie konkursowe to:

Którym z czterech żywiołów: wodą, ogniem, powietrzem czy ziemią, chciałbyś władać i dlaczego?

Wzór zgłoszenia:
Link do profilu na Facebooku:
Konto, pod którym zaobserwowałem bloga:
Email:
Odpowiedź na pytanie: 

Zapraszam do brania udziału! :D






9 komentarzy :

  1. Zgłaszam się :)
    Link do profilu na Facebooku: https://www.facebook.com/OgrodKsiazekBlog
    Konto, pod którym zaobserwowałem bloga: obserwuję jako Zuzanna K.
    Email: ogrodksiazek@gmail.com
    Odpowiedź na pytanie: Chciałabym władać ogniem, bo jestem bardzo ciepłolubna, a ciągle marznę. Dzięki temu w każdej chwili mogłabym się ogrzać, np. rozpalając w kominku :) ewentualnie podpalić tyłek komuś, kto by mi podpadł :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Książkę posiadam i bardzo lubię, dlatego też nie gram, ale zapraszam na facebooku i udostępniam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahahahahaha :D To dziecko na perkusji jest cudowne!!!
    Chętnie wzięłabym udział w konkursie, ale nie czuję się tego.....godna? Jestem tu trzeci raz i nie sądzę, żebym w jakimś dużym stopniu przyczyniła się do Twojego sukcesu. Pozostałym uczestnikom jednak życzę powodzenia!
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Link do profilu: https://www.facebook.com/skandynawski.stalker
    Obserwuję jako: Marta Wieteska (Książki w Piekle)
    E-mail: ksiazki.w.piekle@gmail.com
    Chciałabym władać ogniem, to chyba logiczne w moim przypadku. Dlaczego? Jestem autorką bloga Książki w Piekle, więc wszystko związane jest z ogniem piekielnym. Podobno mam w sobie moc czarta, kiedy wsiadam do gocarta! Ogień jest moim żywiołem, łącze go ze swoim całym życiem. Zawsze mam przy sobie zapałki, gdyby zdarzyła się okazja pobawienia płomieniem. A na koniec dodam, że jestem istną diablicą!
    Pozdrawiam // ksiazkiwpiekle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. BIORĘ UDZIAŁ :D
    Link do profilu: https://www.facebook.com/profile.php?id=100006417076938
    Obserwuję jako: Ada Kot
    E-mail: agaksiazkiewicz@interia.pl
    Szczerze to chciałabym władać wszystkimi, ale skoro mam wybrać jedno byłby to ogień. Jestem uważana za osobę skrytą, ale pełną tajemnic. Dużo osób mówi, że jestem małym diabełkiem :) Dlaczego ogień? Dlatego, że zawsze byłam jakoś zainteresowana wszystkim co z nim związane. Jego kolor jest intrygujący: raz czerwony, raz żółty, pomarańczowy i wiele innych. Dzięki niemu mogłabym pomagać. Jak? To proste dużo ludzi umiera z głodu lub zimna. Można rozpalać ogniska praktycznie z niczego. Jeżeli człowiek znajdzie mięso, a nie ma ognia to co on z tym mięsem zrobi? Ususzy... będzie czekał pare miesięcy aż się zrobi, a nie wiadomo czy przetrwa. Ogień można też użyć w inny sposób np. jak ktoś ci zajdzie za skórę to trochę mu dopiec.
    Pozdrawiam, ja :* :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Link do profilu na Facebooku:

    https://www.facebook.com/profile.php?id=100013925051973
    Konto, pod którym zaobserwowałem bloga: Aneta Adamczuk
    Email:anetaadamczuk0806@gmail.com
    Odpowiedź na pytanie: Chciałabym władać powietrzem któro czasem jest delikatne a czasem zamienia się w silny wiatr.

    OdpowiedzUsuń
  7. Link do profilu na Facebooku: https://www.facebook.com/profile.php?id=100003132592032
    Konto, pod którym zaobserwowałem bloga: https://plus.google.com/u/0/108206922015266230377
    Email: ciasteczkomk@buziaczek.pl
    Odpowiedź na pytanie:Najbardziej piękny,tajemniczy i niebezpieczny,jakiego znam .
    Gdy tylko na niego patrzę mam ochotę wskoczyć i poznać jego tajemnice.
    Czemu nie mam w sobie tyle sił aby pozostać tam na zawsze? Zanurzona w marzeniach łapię tylko jak najwięcej chwil z nim , by powrócić na moment po rzeczywistość . Bez niej nie przeżyje .. Chciałabym stać się jego częścią , być tak jak on . Ale nie mogę , co najwyżej tylko obserwować jak się porusza i szumi . Jak daję życie tysiącom istotom i roślinom . Gdybym tylko mogła być panią tego jakże cudownego żywiołu . Błękitnego jak dusza dziecka . Tworzyłabym wtedy morski most do nieba .

    Mój żywioł to woda . . .

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy i gdzie wyniki konkursu? :(

    OdpowiedzUsuń

Przy komentowaniu koniecznie zostaw link do siebie! Dziękuję za poświęcenie czasu na przeczytanie moich wypocin. To wiele dla mnie znaczy <3

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka