CHOCOLATE BOOK TAG

Za nominacje serdecznie dziękuję Oli z bloga Ja Kaczuszka <3
Znalezione obrazy dla zapytania chocolate gif

1. GORZKA CZEKOLADA - książka, w mrocznym klimacie. 



Znalezione obrazy dla zapytania tomorrow when the war began gifsMyślę, że do tej kategorii można zaliczyć książkę Johna Marsdena "Jutro". Książka w nieco wojennych klimatach.

2. BIAŁA CZEKOLADA - książka ulubiona, bądź utrzymana w lekkim temacie. 

Utrzymana w lekkim klimacie to zdecydowanie "Mango, nie mów nikomu" (recenzja)

3. MLECZNA CZEKOLADA - książka, o której tyle się mówi, że musisz ją przeczytać. 

"Dary Anioła", które leżą na mojej półce i na mnie czekają, oraz "Harry Potter i Przeklęte Dziecko".
Znalezione obrazy dla zapytania harry potter i przeklete dziecko
4. CZEKOLADA Z NADZIENIEM TOFFI - książka, która roztopiła cię od środka.

Znalezione obrazy dla zapytania ten jeden dzień"Ten jeden dzień" - piękna książka <3

5. KIT KAT BEZ WAFELKA - książka, która cię zaskoczyła.

"Mały Książę". Niedługo będę przerabiała go na polskim i przeczytałam całą za jednym razem.

6. GORĄCA CZEKOLADA Z BITĄ ŚMIETANĄ I PIANKAMI - książka, po którą sięgniesz, żeby się zrelaksować. 

Nie przychodzi mi teraz żadna do głowy :/

7. PUDEŁKO CZEKOLADEK -seria, która twoim zdaniem ma wszystkiego po trochu. 
Znalezione obrazy dla zapytania mały książe cytaty

"Delirium", czyli moja ukochana seria, którą mogę czytać i czytać, i czytać...


Dziękuję za nominację!
Zapraszam na fanpage na fb: KLIK

10 komentarzy :

  1. Moją książką do relaksu jest Zmierzch. Takie tam 10 razy czytane... :D

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że nie czytałam ;) Muszę to nadrobić!
      Zapraszam do obserwowania!

      Usuń
  2. Też nie czytałam "Przeklętego dziecka". Wszystko przed nami ;) Nieźle sobie poradziłaś z odpowiedziami, pamiętam jak wiele musiałam przypominać sobie książek, gdy sama odpowiadałam na pytania :)
    Pozdrawiam,
    Kaczuszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też musiałam sobie trochę poprzypominać, ale jakoś poszło :D
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  3. Chyba sama zrobię ten tag, kocham książki, czekoladę, co widać na moim blogu. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tag świetny bo o czekoladzie, tak, że już go uwielbiam P:
    Dary anioła czytałam i bardzo mi się podobały, zwłaszcza pierwsza część :D Dlatego polecam :) A Przeklętego dziecka kijem nie ruszę! (wydawało mi się że już go czytałaś...no nic musiało mi się coś pomylić :D)
    Mały książę to dość krótka książka, więc nic trudnego przeczytać go jednego dnia. Można go obskoczyć dosłownie w dwie godzinki :) Ale książka świetna. Już ją czytałam ic zeka nawet na mojej półce po angielsku :D
    Delirium jeszcze nie czytałam, ale strasznie mnie ciekawi :D
    Buziaki :*
    pomiedzy-wersami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tag pisałam trochę wcześniej także noo... xD Ale teraz mogę stwierdzić, że naprawdę polecam <3 Małego Księcia właśnie przeczytałam w jeden wieczór - książka z wielkim przekazem, zapraszam na recenzję ;D Delirium to moja wielka miłość! <3

      Pozdrawiam ;**

      Usuń
  5. Jaki smakowity TAG! :D Prócz "Małego księcia" nie czytałam żadnej z książek, które wymieniłaś, chociaż "Delirium" czeka sobie u mnie na stosiku "muszę przeczytać". "Jutro" mnie niestety nie ciągnie nie tylko ze względu na fabułę, ale i ze względu na ilość tomów, a po "Ten jeden dzień" nie wiem czy sięgnę, ponieważ styl pisania Gayle'a Formana nie wpasował się w moje gusta.

    Pozdrawiam,
    Book Prisoner! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Delirium <3 Zapraszam na recenzję! Ja z serii jutro przeczytałam tylko 4 części, bo z każdą kolejną było coraz nudniej... Ale jednak pierwszą część polecam najbardziej!

      Również pozdrawiam! :))

      Usuń

Przy komentowaniu koniecznie zostaw link do siebie! Dziękuję za poświęcenie czasu na przeczytanie moich wypocin. To wiele dla mnie znaczy <3

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka