Liebster Blog Award #2

Kolejna nominacja! Tym razem od ksiazkiwpiekle.blogspot.com. Bardzo dziękuję :D









1. Przy czytaniu książek wolisz ciszę czy wręcz przeciwnie?

Czasem nawet brzęczenie muchy przeszkadza mi w czytaniu więc ewidentnie cisza.

2. Co najczęściej służy Ci jako zakładka? (nie licząc typowych zakładek)

Od niedawna postanowiłam zbierać zakładki, ale gdy nie mam akurat jakiejś pod ręką, biorę wszystko: papierki, paragony, chusteczki...

3. Pożyczasz znajomemu książkę i dostajesz wiadomość, że oblał ją kawą. Jak reagujesz?

Od razu mówię mu, że do końca tygodnia ma przynieść mi nową taką samą książkę. To mógł być wypadek, ale jednak moja książka to świętość.


4. Wolałabyś/wolałbyś władać mieczem czy strzelać z łuku?

Strzelać z łuku :p Jak Merida :')

5. Podjęłaś/podjąłeś jakieś wyzwanie książkowe na 2016r?

Jedynie Bookathon, ale poza tym wolę czytać książki, na które mam akurat ochotę. 

6. Wyzwanie od Książki w Piekle! Zrób zdjęcie kompozycji z czerwonych książek, które masz na półce i wstaw pod tym pytaniem. (ewentualnie na Instagrama, Facebooka itp.) #ksiazkowepieklo



7. Jaka jest najgorsza ekranizacja książki, którą oglądałaś/oglądałeś?

"Delirium" - książka cudowna, film okropny.

8. Dałabyś/dałbyś radę przeczytać tyle książek, ile masz wzrostu?


Około 160 cm? Pewnie, że tak :D

9. Co sądzisz o kąpieli z książką?


Byłoby fajnie, ale bałabym się, że książka wpadnie do wody.

10. Wąchasz książki po zakupie?

Oczywiście <3

11. Ile książek masz w swojej kolekcji?


25 ^^ Mimo że jest dosyć mała, i tak jestem z niej zadowolona :)





To będzie na tyle! Teraz moje pytanka:

1. Jakiego koloru książek masz najwięcej i ile ich jest?
2. Książka, która zmieniła twój pogląd na świat?
3. 5 ulubionych książek fantasy.
4. Poleć jakiś film na podstawie książki.
5. Najgorsza ekranizacja?
6. Na ile w skali 1-10 oceniasz Harrego Pottera?
7. Najlepszy.. romans jaki czytałaś?
8. 5 ulubionych seriali.
9. Romans czy thriller?
10. HP czy PJ?
11. Deskorolka, rolki czy rower?
A nominuję:
zlodziejka-ksiazek.blogspot.com
czytam-ogladam-recenzuje.blogspot.com
kackiller.blogspot.com
ksiazki-inna-rzeczywistosc.blogspot.com
belikovbookblog.blogspot.com

Zostaną nominowane jeszcze pierwsze 6 osób, które zaobserwują mnie i skomentują ten post :D

2 komentarze :

  1. Ja również wolę ciszę podczas czytania, ale tylko wyłącznie gdy jestem w domu. W pociągu to nie ma znaczenia, bo zawsze jest hałas, ale on mi w zupełności nie przeszkadza - uwielbiam czytać w pociągu. Ja też wącham książki po zakupie i dziwię się, dlaczego dla moich znajomych to takie dziwne. Przecież książki pięknie pachną!
    Śliczny szablon bloga! Uwielbiam ptaki - mam nawet takiego jednego w domu, który śpiewa mi od szóstej rano. :)

    Pozdrawiam,
    Book Prisoner! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym czytaniem w pociągu to istna ja :P I też wącham książki <3
      Dziękuję bardzo i również pozdrawiam :)

      Usuń

Przy komentowaniu koniecznie zostaw link do siebie! Dziękuję za poświęcenie czasu na przeczytanie moich wypocin. To wiele dla mnie znaczy <3

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka