Liebster Blog Award #1

Wrzucam jeszcze raz, blogger cofnął publikację.

Moja pierwsza nominacja do LBA! Bardzo się cieszę i dziękuję impresjalnie.blogspot.com!

Zasady:
Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.


1. Jaki bohater literacki najbardziej działa Ci na nerwy?

Nie mam konkretnego bohatera, którego bym nienawidziła, ale na pewno byłaby to typowa Mary Sue - istny "ideał", jest dobra, miła, pomaga wszystkim - po prostu chodzący ideał.

2. Jak zaczęła się twoja czytelnicza pasja?


Myślę, że ona nie zaczęła się ot tak. Zawsze jak byłam mała wolałam przeglądać książeczki a potem je czytać i tak mi już zostało :)

3. Ulubiona żeńska bohaterka?


Lubię Lenę z "Delirium", Hermionę, Bellatrix... Nie mam jednej ulubionej, wciążdochodzą nowe :D
4. Seria, której nie chcesz skończyć?

Seria "Jutro" - pierwsze 2-3 części były naprawdę fajne, ale po czwartej - nie chcę już do niej wracać. Wciąż dzieje się to samo, w kółko i w kółko.

5. Ulubione miejsce do czytania?

Myślę, że moim ulubionym miejscem do czytania jest po prostu moje łóżko. Tam najbardziej mogę skupić się na książce. Lubię też czytać w pociągu.

6. Co uważasz o księgarniach internetowych? 

Tylko tam kupuję książki, ponieważ są o wiele, wiele tańsze :)

7. Książka do, której będziesz wracać więcej niż raz?

Myślę, że do wielu książek jeszcze wrócę, ale na pewno będzie to Harry Potter, Percy Jackson, Delirium, Zostań jeśli kochasz itd.

8. Jaka książka wzruszyła Cię do łez?

"Ten jeden dzień" Gayle'a Formana

9. Autor, którego nie lubisz 


Nie mam raczej takiego :/

10. Czytasz wiele książek na raz czy tylko jedną?


Tylko jedną, przy czytaniu wielu nie mogłabym dobrze wczuć się w świat i bohaterów.

11. Książka, której wstydzisz się przeczytania
Nie mam takiej. 

Osoby, które były nominowane wiedzą o tym. Nie pamiętam pytań, ponieważ blogger usunął mi posta :(

12 komentarzy :

  1. Bellatrix- nie cierpię jej za zabicie Syriusza Blacka. Za to dziękuję za nominację. Z przyjemnością podejmę się zrobienia tego tagu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację ;) Biorę się za pisanie odpowiedzi.
    Pozdrawiam ciepło,
    https://doinnego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w ogóle nie lubię tej książki "Zostań jeśli kochasz" Chociaż główna bohaterka bardziej wkurzała niż jej chłopak. Nie wiem jak się zachowywali w drugiej części.
    Co do Bellatrix zgadzam się w 100%! Ja bym tam jeszcze dorzuciła Mustang z Red Rising.
    Dziękuję za nominację, w ciągu miesiąca pojawią się odpowiedzi na moim blogu :)
    Pozdrawiam
    Jadwiga z Zajęczej Nory

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja polubiłam Adama w drugiej części, a w pierwszej doprowadzał mnie do szału. Podobało mi się w nim to, że zmienił się, miał inne poglądy na niektóre sprawy - totalnie się w nim zakochałam! Zgadzam się z większością Twoich odpowiedzi, uwielbiam Hermionę...
    PS. Obserwuję, masz cuuudowny blog!!
    Pozdrawiam i zapraszam na recenzję "Cienia i kości"! pattbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie na odwrót - lubię go w pierwszej części, a wkurza mnie w drugiej :D Ale każdy ma inny gust ;)
      Dziękuję bardzo i pozdrawiam

      Usuń
  5. "Jutro" to istny koszmar! Ja utknęłam jakoś w połowie pierwszej części :(
    Nie czytałam "Zanim się pojawiłeś", jednak moja przyjaciółka strasznie się tym zachwycała :) Ja raczej nie sięgnę po tę pozycje
    Pozdrawiam serdecznie, Ami.
    Osobisty ósmy księżyc

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award. Zapraszam na mojego bloga po więcej szczegółów. Mam nadzieję, że znajdziesz czas, aby wziąć udział w zabawie :) Pozdrawiam!
    http://books-by-dzoana.blogspot.com/2016/07/liebster-blog-award-2.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! Dzięki za nominacje :D Na pewno odpowiem na pytania. Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Ciekawy post, przyjemnie się czytało. Piękny wygląd bloga :)
    http://otwarte-wrota.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Zapraszam do obserwowania :D

      Usuń
  8. O tak! Bellatrix jest świetna! Uwielbiam ją. Jest jedną z moich ulubionych postaci w HP <3

    OdpowiedzUsuń

Przy komentowaniu koniecznie zostaw link do siebie! Dziękuję za poświęcenie czasu na przeczytanie moich wypocin. To wiele dla mnie znaczy <3

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka