BookAThon LATO 2016

Jak może wiecie, lub nie, jest coś takiego jak BookAThon - akcja czytelnicza. Dla tych, którzy nie wiedzą, już wyjaśniam. 
"BookAThon Polska to cykliczna akcja tygodniowego maratonu czytelniczego. W czasie jej trwania zachęcamy do stawiania przed sobą książkowych wyzwań i jak najczęstszego zagłębiania się w lekturze!"
Taki opis widnieje na stronie bookathon.pl. Zachęcam też do polubienia strony BookAThonu na facebooku KLIK.
Są to, prościej mówiąc, wyzwania książkowe na parę dni. Najbliższy BookAThon odbędzie się w lipcu, a dokładniej od 4 do 10. 
A oto wyzwania i książki, które do nich podporządkowałam:

WYZWANIE I
Wakacje z duchami - "Harry Potter i Insygnia Śmierci" J. K. Rowling - akurat pierwszy raz czytam HP, więc stwierdziłam, że ta książka idealnie będzie pasowała do BookAThonu.

WYZWANIE II

Dokończenie lub rozpoczęcie serii - "Delirium" Lauren Oliver - czytałam już całą serię, lecz miło mi będzie do niej wrócić.

WYZWANIE III

Autor z twoim imieniem lub inicjałami - "Harry Potter i Insygnia Śmierci" J. K. Rowling - jedną książkę można wpasować w parę wyzwań :) Może to nie do końca moje inicjały (ja mam J. K.), ale nie mogłam nic innego znaleźć.


WYZWANIE IV
Wakacje z kryminałem - "Światła Września" Carlos Ruiz Zafon - tę książkę poleciła mi przyjaciółka. Normalnie nie czytam kryminałów więc nie mam pojęcia czy ta książka przypadnie mi do gustu.

WYZWANIE V
Książka z twoim teraźniejszym bądź wymarzonym zawodem - "Harry Potter i Insygnia Śmierci" J. K. Rowling - nie wiem, który zawód dokładnie miałam na myśli. Może być uczeń, nauczyciel, auror...
WYZWANIE VI
Wakacyjna miłość - "Zostań, jeśli kochasz" Gayle Forman - tę książkę również czytałam, i mimo że wielu się nie podobała, mnie wyjątkowo ujęła.

WYZWANIE VII
Przeczytaj co najmniej 1500 stron podczas BookAThonu! - po obliczeniu będzie to 1636 stron :D 

Mam nadzieję, że uda mi się je wszystkie przeczytać w tydzień. Bierzecie udział?

6 komentarzy :

  1. Uczeń to raczej nie zawód:p udanego maratonu! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałam wziąć udział w Bookathonie, ale wyzwania mi nie spasowały, więc postanowiłam, że sobie odpuszczę i przeczytam coś, na co mam ochotę :)
    Powodzenia w czytaniu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również biorę udział w akcji, swoje plany na blogu przedstawię jutro. Mam nadzieję, że uda Ci się przeczytać wszystkie książki i będziesz się przy nich świetne bawić :-)

    http://czytam-ogladam-recenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie tobie także życzę powodzenia ;)

      Usuń
  4. W ostatnie części Harry'ego niestety szkoła prawie w ogóle nie występuje (znaczy występuje, ale tylko w kilku ostatnich rozdziałach). Również biorę udział, dzisiaj dodałam takiego samego posta :D Zazdroszczę, że czytasz Harry'ego po raz pierwszy :( Cieplutko pozdrawiam i życzę powodzenia! ♥ Nina z bloga impresjalnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też biorę udział w bookathonie! Fajne książki! Życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

Przy komentowaniu koniecznie zostaw link do siebie! Dziękuję za poświęcenie czasu na przeczytanie moich wypocin. To wiele dla mnie znaczy <3

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka