Tag - 7 grzechów głównych książkoholika

Ostatnio mam jakąś dziwną fazę na tagi, także zapraszam was na kolejny tag:

7 grzechów głównych książkoholika!



Blogerka z bloga blablabla nominowała wszystkich czytelników (xd), więc postanowiłam skorzystać :)


1. PYCHA - O jakiej książce mówisz najwięcej, kiedy chcesz zabrzmieć jak bardzo inteligentny czytelnik?


Hmmm... Nie myślałam nad tym. Nie przeczytałam raczej żadnej "mądrej" czy choćby "naukowej" książki.

2. CHCIWOŚĆ - Jaka jest najtańsza i najdroższa książka na twojej półce?


Nie mam (jak na razie) dużej ilości książek w mojej biblioteczce, gdyż dopiero od niedawna postanowiłam je kupować. Najtańsza to chyba "Krew to nie wszystko", którą kupiłam gdzieś na promocji za 9,99 zł, i która leży spokojnie na mojej półce i czeka na zakup pierwszej części . A najdroższa to druga część "Baśnioboru" - pierwszą wygrałam w konkursie.

3. NIECZYSTOŚĆ - Jakie cechy charakteru uważasz za najbardziej atrakcyjne u bohatera?


Poczucie humoru, tajemniczość, pewność siebie. (No i najlepiej, żeby był do tego w miarę przystojny xd). Coś na wzór Willa z "Diabelskich Maszyn".

4. ZAZDROŚĆ - Jakie książki najbardziej chciałabyś dostać jako prezent?


Myślę, że wolałabym niespodziankę, ale najlepiej z gatunku young adult lub fantasy. Gdybym miała wskazać konkretne książki to raczej "Zwiadowcy" - jest ich dużo i sama nie musiałabym ich kupować :D

5. OBŻARSTWO - Jaką książkę możesz pożerać *czytać* cały czas?


Myślę, że seria "Delirium" Lauren Oliver. Super pomysł, wykonanie, bohaterowie... Cudo! Czytałam już 3 razy i mam ochotę na więcej!

6. GNIEW - Z jakim autorem masz relacje Love/Hate? (Jednocześnie kochasz i nienawidzisz)


Hmmm... Na razie nie mam tak z żadnym autorem. Czytam HP i jestem pewna że będę zła na Rowling za uśmiercenie Snape'a :') Jednak, póki co, jest między nami okey.


7. LENISTWO - Czytanie jakiej książki zaniedbałaś właśnie przez lenistwo?

Było parę takich książek, ale nie zapamiętałam tytułów, właśnie przez lenistwo i przez to, że były po prostu nudne :/




Mam nadzieję, że tak się podobał! Zapraszam do obserwowania i komentowania!



2 komentarze :

  1. Świetny Tag! Z chęcią zrobiłabym u mnie na blogu.Nie czytałam jeszcze Delirium,ale czytałam tej autorki ''7 razy dziś'' i bardzo mi się podobała. :)
    Pozdrawiam cieplutko!
    http://olalive-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! W takim razie, za te wszystkie komentarze :D, możesz czuć się nominowana do tego tagu :)
      Pozdrawiam!

      Usuń

Przy komentowaniu koniecznie zostaw link do siebie! Dziękuję za poświęcenie czasu na przeczytanie moich wypocin. To wiele dla mnie znaczy <3

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka