Książki Maja


Przyznam, że, mimo, że czytanie Harrego Pottera zajmuje mi dużo czasu, nie jest to czas stracony. Czytam go dopiero pierwszy raz, lecz na pewno kiedyś do niego wrócę. Po przeczytaniu wszystkich części HP, wstawię o całej serii jedną recenzję. Nie będę się rozdrabniała, uważam że to niepotrzebne. Swoje wrażenia opiszę przy pisaniu recenzji, ale możecie być pewni - z każdym kolejnym tomem chce mi się czytać coraz bardziej (zwłaszcza po trzeciej części).


Przeczytałam jedynie:


- Harry Potter tom III "Więzień Azkabanu" - 458 stron
- Harry Potter tom IV "Czara Ognia" - 766 stron

Razem: 1224 strony

Z tych dwóch najbardziej interesująca była jednak trzecia część - zwłaszcza scena we Wrzeszczącej Chacie :D W czwartej części najlepsza była końcówka na cmentarzu.

Niestety, książek przeczytanych w tym miesiącu jest bardzo, ale to bardzo mało. Nauczycielom zachciało się robić sprawdziany przy końcu roku...



2 komentarze :

  1. Sama przeczytałam tylko jedną część HP parę lat temu, mam nadzieję że w wakacje znajdzie się na to trochę czasu, bo teraz niestety nadal go brakuje :) Pozdrawiam! http://nawiedzonadroga.blogspot.com/2016/06/the-cat.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytaj! Nie zawiedziesz się :D Co prawda, pierwsze dwie części nie były jakieś super, ale reszta pochłonęła mnie w całości! Również pozdrawiam :)

      Usuń

Przy komentowaniu koniecznie zostaw link do siebie! Dziękuję za poświęcenie czasu na przeczytanie moich wypocin. To wiele dla mnie znaczy <3

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka