Co by tutaj przeczytać...? - czyli Premiery Książkowe Lipca

Co by tutaj przeczytać...? - LIPIEC

1. "Harry Potter"; cała seria; Joanne Kathleen Rowling - 20.07.

Harry Potter i Kamień Filozoficzny - Rowling J.K.Harry Potter, sierota i podrzutek, od niemowlęcia wychowywany był przez ciotkę i wuja, którzy traktowali go jak piąte koło u wozu. Pochodzenie chłopca owiane jest tajemnicą; jedyną pamiątką Harry'ego z przeszłości jest zagadkowa blizna na czole. Skąd jednak biorą się niesamowite zjawiska, które towarzyszą nieświadomemu niczego Potterowi? Wszystko zmienia się w dniu jedenastych urodzin chłopca, kiedy dowiaduje się o istnieniu świata, o którym nie miał dotąd pojęcia.

Myślę, że nie musiałam nawet przytaczać opisu książek z serii Harrego Pottera, gdyż większości jest on dobrze znany. W lipcu do księgarni wchodzi nowe wydanie HP. Niestety, nie posiadam HP w swojej biblioteczce, więc na pewno kupię od razu całą serię w tym wydaniu. W środku książki ma pojawić się także mapka Hogwartu i okolic, początki rozdziałów ozdobione będą specjalnymi gwiazdkami, a na końcu pierwszego tomu czytelników czeka coś wyjątkowego - akt personalny J.K. Rowling, z którego można dowiedzieć się, jakie jest ulubione zwierzę czy bohater literacki.

2. "Chłopak na zastępstwo" Kasie West - 06.07.


Chłopak na zastępstwo - West KasiePrzez całe liceum Gia była typem szkolnej gwiazdy. A teraz miała jeszcze fajnego, starszego od siebie chłopaka, o którym tyle opowiadała znajomym, i wszyscy wreszcie mieli go poznać. Ale tuż przed balem maturalnym, podczas którego miała nastąpić prezentacja, już na parkingu, Bradley z nią zerwał. Jak on mógł? Jak mógł postawić ją w takiej sytuacji?! I co tu zrobić, żeby wyjść z twarzą?

Nagle Gia wypatruje w jednym z samochodów nieznajomego, a w jej głowie rodzi się sprytny plan. Przecież nikt nie będzie wiedział, że to nie Bradley, a ona nie okaże się kłamczuchą, która tak bardzo chciała mieć chłopaka, że go sobie wymyśliła…
Co jednak, jeśli przedsięwzięcie wymknie się spod kontroli? W końcu pomysł jest dość ryzykowny…

Niby oklepana fabuła? Właśnie dlatego zwróciłam uwagę na tę książkę. Chciałam zobaczyć co z pozoru zwykła książka może mieć w swojej treści. Mam nadzieję, że uda mi się kupić te książkę i będę mogła przekonać się, czy autorka rzeczywiście mnie zaskoczy ;)


3. "Szkic" Olivia Samms - 20.07.

Szkic - Samms OliviaOpowieść, która znakomicie łączy wątki kryminalne oraz paranormalne.

Siedemnastoletnia Bea Washington wychodzi z ośrodka odwykowego, w którym odkrywa u siebie dziwną cechę. Jeśli rysuje przy kimś, rysuje myśli tej osoby. Miastem wstrząsają śmiertelne napaści na tle seksualnym na młode dziewczyny. Bea, korzystając ze swojego daru, postanawia rozwikłać tę zagadkę.

Czy bohaterce uda się wytrzymać w trzeźwości? Czy pokona uczucie do narkotykowego dilera? Kim okaże się poznany niedawno policjant, wrogiem czy przyjacielem?

Pierwsze zdanie opisu szczególnie mnie zainteresowało. Wątki kryminalne i paranormalne. Szczerze mówiąc nigdy nie czytałam takiego połączenia i jestem go bardzo ciekawa.

4. "Twoim śladem" Meredith Walters - 06.07.

Twoim śladem - Walters MeredithGdy miłość staje się wyzwaniem, przekleństwem i spełnieniem.


Aubrey, studentka psychologii, jest koordynatorką w grupie uzależnień. Mieszka z koleżanką w wynajętym mieszkaniu. Pewnego razu koleżanka trafia do "latającego" klubu Kompulsja, oferującego narkotyki i alkohol. Prymuska Aubrey nigdy by się tam nie wybrała, ale trzeba było ratować przyjaciółkę. Miejsce wydało jej się odpychające i magnetycznie przyciągające zarazem… Poznaje tam tajemniczego Maxxa Demelo, który wzbudza jej zachwyt nieprzeciętną urodą i charyzmą. Aburey nic nie wie o drugim życiu Maxxa. Czy podąży jego śladem?

Myślę, że ta historia będzie opisywać głównie przyjaźń między głównymi bohaterkami. Dawno nie czytałam takiej książki.

5. "Stalker" Lars Kepler - 27.07.

Stalker - Kepler LarsKiedy do policyjnej skrzynki mailowej trafia krótki film przedstawiający kobietę w oknie, wszyscy uznają to za dziwny żart, ale już kilka dni później nikomu nie jest do śmiechu. Kobieta z okna pada ofiarą brutalnego morderstwa, jakiego nie pamiętają nawet najbardziej doświadczeni śledczy. Po paru dniach sytuacja się powtarza. Ofiarę kolejnego mordu znajduje jej mąż, który pod wpływem szoku sprząta miejsce zbrodni, a żonę obmywa z krwi i układa do snu. Niewiele pamięta i nie jest w stanie złożyć zeznań. Policyjny psychiatra Erik Maria Bark postanawia wprowadzić go w stan hipnozy, żeby dotrzeć do jego wspomnień. Hipnotyzer nie jest jednak gotowy na to, czego się dowie. Teraz musi zacząć kłamać. Policja jest bezsilna. Takie sprawy trafiały zawsze na biurko Joony Linny, jednak komisarz zaginął ponad rok temu i już dawno został uznany za zmarłego…

Dlaczego zatrzymałam się przy tej książce? Na początku - tytuł. Stalker to osoba śledząca każdy twój ruch, wiedząca co robisz w każdej chwili i potrafiąca być przy tym bardzo niebezpieczna. W opisie zwłaszcza wspomnienie o tajemniczym filmie, a potem hipnozie mnie zaciekawiło.


Mam nadzieję, że jakaś z tych książek zawita niebawem w waszej biblioteczce! Przy okazji zapraszam do komentowania, obserwowania, a także odwiedzenia mojej strony na fb poświęconej książkom i temu blogowi - KLIK .

5 komentarzy :

  1. Niestety nie znalazłam na chwilę obecną nic dla siebie spośród lipcowych premier :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem tak bardzo zła na to wydanie HP (a raczej na siebie). Specjalnie kupowałam z Anglii Harry'ego, żeby mieć te okładki a pół roku później wychodzą one w Polsce, to uczucie jest okropne >.< Bardzo zainteresowało mnie "Twoim śladem", możliwe że po nią sięgnę. Cieplutko pozdrawiam ♥ Nina z bloga impresjalnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawi mnie "Szkic", ale jak znam siebie to nieprędko po niego sięgnę :) Pewnie dopiero wtedy, gdy będzie w bibliotece.
    Pozdrawiam,
    Z perspektywy czytelnika

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobnie jak ty,też nie mam na półce Harry'ego.Czekam,aż wyjdą i muszę je kupić! Chciałabym je od razu całą serię,ale pewnie na połowę je kupię.:/ Za dużo wydałam w tym miesiącu.:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam zamiar zaczekać chwilkę i kupić od razu wszystkie - wyjdzie taniej :)

      Usuń

Przy komentowaniu koniecznie zostaw link do siebie! Dziękuję za poświęcenie czasu na przeczytanie moich wypocin. To wiele dla mnie znaczy <3

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka