Pierwsze powitanie i tag :3

Witam!







Wolałabym, żeby moje powitanie nie było zwyczajne, tak jak w innych blogach książkowych... Jednak chyba nic ciekawego nie wymyślę, więc będę zmuszona zacząć normalnie...

Ave, książkoholicy!

Jestem Julia i zaczynam swoją pierwszą przygodę z pisaniem bloga. Może najpierw napiszę kilka zdań o sobie.
Jestem osobą inną od innych. Uwielbiam to stwierdzenie, bo wiem, że wyróżniam się między innymi samym charakterem. Trudno stwierdzić jaka konkretnie jestem. Raz otwarta, raz cicha, raz wredna, raz miła... 
Jeśli chodzi o sam blog, to będzie on (jak już zdążyliście pewnie załapać) o książkach. Wszelkie tagi, recenzje, ciekawostki i wpisy okołoksiążkowe to będzie moja specjalność. 

Mam nadzieję, że na razie was nie zanudziłam i zapraszam na tag "Moje czytelnicze nawyki", do którego nominowała mnie Ola z blogu KLIK za co bardzo dziękuję <3








1. Czy masz w domu konkretne miejsce do czytania?

Hmm... Myślę, że najlepiej czyta mi się w moim miękkim łóżku pod pierzyną aczkolwiek mogę czytać wszędzie, jeśli tylko w moich dłoniach znajdzie się książka.




2. Czy w trakcie czytania używasz zakładki, czy przypadkowych świstków papieru?
Jeśli tylko wcześniej, przed czytaniem uszykuję sobie gdzieś blisko zakładkę, to używam jej. Jednak, jeśli w pobliżu jej nie ma, używam wszystkiego co się da, aby zaznaczyć stronę, na której ostatnio skończyłam. 

3. Czy możesz po prostu skończyć czytać książkę? Czy musisz dojść do końca rozdziału?
Najlepiej, żebym doszła do końca rozdziału, ale jeśli akurat czytam fragment, gdzie nie ma jakiejś bardzo ważnej sytuacji, mogę skończyć w tym momencie.

4. Czy pijesz albo jesz w trakcie czytania?
Raczej nie, wolę całą uwagę skupiać na książce niż na tym czy czasem herbata nie wyleje mi się na kartki.

5. Czy jesteś wielozadaniowy? Potrafisz słuchać muzyki lub oglądać film w trakcie pisania?
Filmu nie mogłabym raczej oglądać, ale jeśli chodzi o muzykę to po przeczytaniu jakiegoś fragmentu książki po prostu się wyłączam i jestem w swoim świecie.

6. Czy czytasz jedną książkę, czy kilka naraz?
Jedną. Próbuję wczuć się w bohaterów jednej książki i nie mieszać fabuł. Prawdopodobnie zapominałabym co było w jednej, a co w drugiej książce.

7. Czy czytasz w domu, czy gdziekolwiek?
Powiem szczerze, że najlepiej czyta mi się w domu na łóżku. Gdybym czytała na przykład na dworze, myślę, że wszystko przeszkadzałoby mi i nie mogłabym się skupić.

8. Czytasz na głos, czy w myślach?
Czytam w myślach, chyba że jest akurat zdanie lub fragment, którego nie rozumiem.

9. Czy czytasz naprzód, poznając zakończenie? Pomijasz fragmenty książki?
Nie mogłabym przeczytać zakończenia, bo wiedziałabym wtedy co się stanie na końcu i nie wczułabym się w ogóle w książkę. Niektóre fragmenty (na przykład nadmierne opisy) pomijam.

10. Czy zaginasz grzbiet książek?
Nigdy! 

Dziękuję za uwagę, niedługo pojawi się tutaj więcej postów!



11 komentarzy :

  1. Cześć!
    Witaj w świecie blogerskim!
    Ja tak poza tagiem zapytam o twoje ulubione gatunki? :D
    Czekam na nowe wpisy!
    Fajnie byłoby jakbyś dodała gadżet Obserwowani, który umożliwi obserwację bloga ;)
    Ja też właśnie zaczynam, więc w wolnej chwili zapraszam do siebie :) Mam nadzieję, że ci się spodoba!
    Pozdrawiam!
    Iadala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście nie dałam linku xD Cała ja :D
      https://zaczytana-iadala.blogspot.com/
      Szablon chwilowo w przebudowie, więc nie przeraź się wyglądem :)

      Usuń
    2. Dziękuję za pytanie i w ogóle za komentarz <3 Omgff mam swój pierwszy komentarz :D Na pytanie oczywiście odpowiem w kolejnym poście. Dziękuję bardzo za to, że przypomniałaś mi o wstawieniu tego gadżetu :) Oczywiście wpadnę do ciebie i również pozdrawiam!

      Usuń
  2. Dobry początek! Trzymam kciuki za wytrwałość :D
    Zapraszam do siebie, co prawda nie do końca książkowy blog, ale zamierzam właśnie wiecej o książkach wprowadzić :D (kilka recenzji już jest)
    optimistic--soul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Zaraz zajrzę :D

      Usuń
    2. Dziękuję <3 Zaraz zajrzę :D

      Usuń
  3. Dobry początek! Trzymam kciuki za wytrwałość :D
    Zapraszam do siebie, co prawda nie do końca książkowy blog, ale zamierzam właśnie wiecej o książkach wprowadzić :D (kilka recenzji już jest)
    optimistic--soul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj wśród nas blogerów! Mam nadzieję, że zostaniesz z nami na długo. :D
    Buziaki :*
    Fantastic books

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzień dobry! Bardzo dobre przywitanie, życzę wielu ciekawych lektur i motywacji do tworzenia postów :) Powodzenia
    ~Arianka

    spotkanieprzyliteraturze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Zapraszam do obserwowania, niedługo pojawi się pierwsza recenzja :D

      Usuń

Przy komentowaniu koniecznie zostaw link do siebie! Dziękuję za poświęcenie czasu na przeczytanie moich wypocin. To wiele dla mnie znaczy <3

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka