Książki Kwietnia

KWIECIEŃ



Książki, które przeczytałam w tym miesiącu to:

- Diabelskie Maszyny tom I "Mechaniczny Anioł" Cassandra Clare - 467 stron
- Diabelskie Maszyny tom II "Mechaniczny Książę" Cassandra Clare - 496 stron
- Diabelskie Maszyny tom III "Mechaniczna Księżniczka" Cassandra Clare - 545 stron
- Harry Potter tom I "Kamień Filozoficzny" J. K. Rowling - 326 stron
- Harry Potter tom II "Komnata Tajemnic" J. K. Rowling - 350 stron

Jest to 5 książek, z czego najlepsza to... "Mechaniczny Anioł"!


Razem: 2184 strony!



W maju też chciałabym przeczytać 5 książek - pozostałe tomy Harrego Pottera.

A tutaj najciekawsze moim zdaniem śmieszne cytaty z "Mechanicznego Anioła"!



"-Ja zostanę - oświadczył Will z lekkim rozdrażnieniem i rzucił się na krzesło, które zwolniła Tessa. - Potrafię doglądać chorego jak anioł.-Niestety, nie jesteś taki ładny jak Tessa - stwierdził Jem (...)-To było niegrzeczne. Wiele osób porównywało patrzenie na mnie z wpatrywaniem się w blask słońca.-Jeśli mieli na myśli to, że potrafisz przyprawić o ból głowy, to się nie mylili." 


"-Chodzi o Willa - powiedziała. - Zachowuje się w jadalni całkiem niedorzecznie.Charlotte zrobiła zdziwioną minę.-A czym się różni ta niedorzeczność od tej w bibliotece, zbrojowni czy innym miejscu, gdzie zwykle jest niedorzeczny?" 


"-Zastanawialiśmy się co z tobą zrobić. Podziemni nie mogą wiecznie mieszkać w Instytucie - wyjaśnił Will. - Ja zaproponowałem, żeby cię sprzedać Cyganom z Hampstead Heath. Słyszałem, że kupują kobiety jak konie.-Will, przestań - skarciła go pani Branwell. - To niedorzeczne.-Masz rację. Nigdy by jej nie kupili. Jest zbyt chuda." 


"Czasami jest dużo sensu w nonsensie, jeśli zechce się go poszukać."

14 komentarzy :

  1. A dla mnie Mechaniczny Anioł to najgorsza część trylogii :) Harry Potter, całe moje życie, uwielbiam *.* Cieplutko pozdrawiam i życzę powodzenia w blogowaniu ♥ Nina z bloga impresjalnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi sie akurat podobało, ale jak kto woli :D Niedługo pojawi sie recenzja HP, więc serdecznie zapraszam do obserwowania :) Pozdrawiam

      Usuń
    2. Zaobserwowałam, od strony technicznej dodam, że jeżelibyś kiedyś szukała jakiegoś ładnego szablonu to bardzo polecam blokotek.pl :)

      Usuń
  2. Jejku Mechaniczny anioł <3 A czytałaś może już Dary Anioła? Jeśli nie, to polecam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nie, ale pierwsza część DA już leży na mojej półce :D

      Usuń
  3. Gratuluję ilości przeczytanych książek :3
    W ogóle piękny szablon, od razu przykuł moją uwagę, świetnie się prezentuje!
    Życzę spełnienia kwietniowego życzenia w maju :D Miłego czasu z Harrym :D
    LeonZabookowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze swojej strony sugeruję zmniejszenie ilości etykiet, bo kiedy dodasz kolejne posty blog będzie się ciągną i ciągną, a kilka z nich się troszkę powtarza np. książkoholik, książkoholizm :) Z tego, co widziałam w blogosferze skiążkowej, to zazwyczaj książkowe etykiety bardziej skupiają się na wydawnictwach, autorach, tytułach książek :)
      LeonZabookowiec.blogspot.com

      Usuń
    2. Dziękuję <3 Jestem tutaj raczej nowa, więc dzięki za wskazówkę :D

      Usuń
  4. I jak się czytało Mechaniczne? Jestem ciekawa, czy sobie sprawić, czy jednak wielkiego szału już nie ma :)
    Co do planów z Potterem - jestem za! Też bym sobie odświeżyła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo pojawią się tutaj recencje Mechanicznego Anioła, Księcia i Księżniczki, więc zapraszam do obserwowania bloga :D Mi osobiście baaardzo się spodobał, zabierałam tę książkę wszędzie, byleby przeczytać choćby stronę, więc serdecznie polecam, nie zawiedziesz się :)

      Usuń
  5. Diabelskie Maszyny wciąż przede mną, jednak bardzo podobały mi się Dary Anioła :)
    Maszyny pewnie nadrobię w wakacje ;)
    Powodzenia w czytaniu Pottera! :)
    Pozdrawiam!
    zaczytana-iadala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Polecam DM <3 Powodzenia w czytaniu także :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiększ trochę te cytaty, za mała czcionka, słabo się je czyta. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam :/ Nie wiem, dlaczego są takie małe :/

      Usuń

Przy komentowaniu koniecznie zostaw link do siebie! Dziękuję za poświęcenie czasu na przeczytanie moich wypocin. To wiele dla mnie znaczy <3

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka