Co by tutaj przeczytać...? - czyli Premiery Książkowe Maja

Co by tutaj przeczytać...? - MAJ



Witam!

Od dzisiaj, co miesiąc będę wstawiała na bloga post z pięcioma premierami książkowymi danego miesiąca, które najbardziej mnie zaciekawiły. Zapraszam!


1. Rywalki tom V "Korona" Kiera Cass - 18.05.


Rywalki. Tom 5. Korona - Cass KieraDwadzieścia lat minęło od wydarzeń z „Jedynej”. Córka Americi i Maxona - księżniczka Eadlyn nie sądzi, że uda jej się znaleźć prawdziwego partnera wśród konkursowych trzydziestu pięciu zalotników, nie mówiąc już o prawdziwej miłości. Ale czasami serce znajdzie sposób, aby nas zaskoczyć. Eadlyn musi dokonać wyboru, który okaże się trudniejszy niż ktokolwiek się mógł spodziewać...

Przyznam, że nie czytałam wcześniejszych części, ale opis mnie zaciekawił i na pewno kupię całą serię. 






2. "Niebezpieczne kłamstwa" Becca Fitzpatrick - 18.05.

Stella to nie jest moje prawdziwe imię.
Thunder Basin w Nebrasce nie jest moim prawdziwym domem.
To nie jest moje prawdziwe życie.

Po tym jak byłam świadkiem groźnego przestępstwa, zostałam objęta programem ochrony świadków i wysłana do spokojnego miasteczka na końcu świata. Moje życie rozpadło się na milion kawałków. Nie potrafię się tu odnaleźć. Miałam rozpocząć ostatni rok liceum. Miałam być z chłopakiem, którego kocham, ale zostaliśmy rozdzieleni. Teraz w moim życiu pojawił się ktoś inny – czy mogę mu zaufać? Coraz trudniej jest mi ukrywać uczucia. Coraz trudniej jest też kłamać… Im bardziej czuję się bezpieczna, tym większe grozi mi niebezpieczeństwo.


Opis zainteresował mnie, gdyż jest... tajemniczy? Autorka nie ujawnia niczego oprócz zarysu książki a przy okazji dobrze go opisuje. Ta lektura zajmie kolejne miejsce w Liście Książek do przeczytania.


3. Apollo i boskie próby, tom I "Ukryta Wyrocznia" Riordan Rick - 18.05.

Apollo i boskie próby. Tom 1. Ukryta wyrocznia - Riordan RickJak ukarać nieśmiertelnego? Czyniąc go śmiertelnikiem.

Apollo rozgniewał swojego ojca Zeusa i za karę został strącony z Olimpu. Słaby i zdezorientowany ląduje w Nowym Jorku jako zwykły nastolatek. Pozbawiony nadprzyrodzonych mocy liczący cztery tysiące lat bóg musi nauczyć się, jak przeżyć we współczesnym świecie, dopóki nie zdoła jakoś odzyskać przychylności Zeusa.

Niestety Apollo ma wielu wrogów: bogów, potwory i ludzi, którzy chcieliby jego ostatecznej zagłady. Potrzebuje pomocy, a do głowy przychodzi mu tylko jedno miejsce, w którym może jej szukać – enklawa współczesnych półbogów znana jako Obóz Herosów.

Z racji tego, że czytałam Percy'ego Jackson'a i bardzo mi się spodobał, na pewno będę obserwować tę serię :)


4. "Przebaczenie" Kate Lauren - 18.05.

Szkoła średnia bywa piekłem. Cam wie, co to znaczy być udręczonym. Żaden anioł nie zasłużył, by spędzić w Piekle tyle czasu, co on. A najnowszym wcieleniem piekła jest szkoła średnia, gdzie Lilith, dziewczyna, której nie umie przestać kochać, odbywa karę za jego grzechy. Cam założył się z Lucyferem – ma piętnaście dni na przekonanie jedynej dziewczyny, która się dla niego liczy, by znów go pokochała. Jeśli mu się uda, Lilith powróci na Ziemię i będą mogli żyć razem. Ale jeśli mu się nie uda... w Piekle czeka szczególne miejsce, przeznaczone tylko dla niego. Tik-tak.

Ta książka jest dokładnie jak tykająca bomba. Nie wiadomo czy Cam'owi uda się wykonać zadanie, więc przy czytaniu na pewno będzie towarzyszyć czytelnikowi ekscytacja, zafascynowanie. Myślę, że nie będę mogła się od niej oderwać.



5. "Niezrównani" Alyson Noel - 18.05.

Niezrównani - Alyson NoelSunset Boulevard najlepiej ogląda się w ciemnych okularach i z grubym portfelem w kieszeni. Jeżeli jakimś cudem dostaniesz się na listę VIP-ów, wejdziesz do najlepszych nocnych klubów w Los Angeles, hedonistycznego nieba dla młodych, stylowych i bogatych. Ale wstępując do tego świata, musisz pamiętać, że już się z niego nie wyrwiesz. Trójka osiemnastolatków, Layla, Aster i Tommy, wchodzi do kręgu wybrańców. Zgłaszają się do konkursu, którego celem jest przyciągnięcie do klubu rozchwytywanych celebrytów, zwłaszcza Madison Brooks, najpopularniejszej młodej gwiazdy z Hollywood. Nagrodą są duże pieniądze. Kiedy już się wydaje, że uśmiechnie się do nich szczęście, okazuje się, że Madison zaginęła.  Niezrównani to pierwsza część serii Beautiful Idols, w której najpiękniejsze marzenia zmieniają się w koszmar.

Dość nietypowa książka, tym razem nie fantastyka tylko właśnie nietypowa młodzieżówka. Trzeba czasem przeczytać coś innego niż czarodzieje, magiczne stwory, wampiry...



To tyle jeśli chodzi o premiery maja, które najbardziej mnie zaciekawiły :) Napiszcie, która podoba wam się najbardziej albo, którą książkę zamierzacie umieścić w swojej biblioteczce?

7 komentarzy :

  1. Mnie się Rywalki, niestety, wcale nie podobały :x
    LeonZabookowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że jeszcze nie czytałam, ale mam zamiar, zobaczę co i jak :D

      Usuń
  2. Widzę, że dość ciekawa są te pozycje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się, czy napisać ok. 15 premier w myślnikach, czy 5 moim zdaniem najlepszych i opisać je :D Także te zainteresowały mnie najbardziej :)
      Zapraszam do pozostałych postów i obserwowania!

      Usuń
  3. Będę polować na Targach Książki w Warszawie na "Koronę" i "Niebezpieczne kłamstwa"!
    Czytała całą dotychczas wydaną część serii "Selekcja" i nie mogę się doczekać, aby dowiedzieć się co będzie dalej... "Następczyni" pozostawiła mnie pełną pytań ;)
    Natomiast o "Niebezpiecznych kłamstwach" słyszałam wiele dobrych opinii, więc jeśli się uda, to chętnie zakupię :)
    Pozdrawiam!
    zaczytana-iadala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczę, nie wiem czy to z moim komputerem jest coś nie tak, czy jak, ale niektóre napisy, są tak malunie, że ciężko mi się je czyta ;/
    Ja właśnie zabrałam się za "Niebezpieczne kłamstwa". Zobaczymy. ;D Do rej pory wszystkie książki tej autorki czytałam i były naprawdę dobre... Więc polecam ;D Becca ma ich niestety niewiele, ale są naprawdę godne polecenia.

    http://www.uwielbiamczytac.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ja też tak mam, takie małe napisy. Próbowałam juz chyba wszystkiego, powiększam czcionkę co chwilę, ale nadal czcionka jest taka sama :/
      Miłego czytania!

      Usuń

Przy komentowaniu koniecznie zostaw link do siebie! Dziękuję za poświęcenie czasu na przeczytanie moich wypocin. To wiele dla mnie znaczy <3

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka