Book Tag


Wczoraj wieczorem wybiło mi okrągłe 1000 wejść już po miesiącu założenia bloga a dziś jest już ich ponad 1100! Bardzo wam dziękuję i mam ogromną nadzieję na więcej! Z tej okazji postanowiłam zrobić drugi tag:

1. Jaki gatunek najczęściej wybierasz? 
Uwielbiam fantasy, ale czasami muszę przeczytać książkę, przy której sobie popłaczę :3 Poza tym jestem otwarta na nowe gatunki.



2. Który bohater jest najbardziej podobny do ciebie lub którym chciałbyś być? 
Od razu pomyślałam o Hermionie, albo raczej o połączeniu Hermiony, Moody'ego i Tessy (wybaczcie pierwszy raz czytam HP i mam na niego fazę *-*).
3. Jaką książkę dałbyś do przeczytania swojemu dziecku? 

Na 100 % "Bracia Lwie Serce" Astrid Lindgren. To była moja ulubiona książka w podstawówce.

4. Wolisz książki w wersji papierowej, e-booki czy audiobooki? 
Zdecydowanie książki w wersji papierowej, moim zdaniem o wiele lepiej się z nich czyta, a poza tym uwielbiam ich zapach :D 
5. Jaka książka zrobiła na tobie największe wrażenie? 
 Nie potrafię wybrać żadnej konkretnej, ale są to m. in. "Baśniobór", cała seria "Delirium", i "Zostań jeśli kochasz".
6. Jaka książka nie zrobiła na Tobie dobrego wrażenia?
Większość jakie czytałam były w porządku, nie przychodzi mi teraz na myśl żadna. 
7. Czytasz jedną książkę od początku do końca czy zaczynasz kilka książek na raz? 
Jedną do końca. Myślę, że gdybym czytała kilka książek na raz, fabuły pomieszałyby mi się i nie wciągnęłabym się w żadną z nich. 


8. Częściej czytasz wypożyczone książki czy raczej preferujesz własny 

zakup? 
Zawsze wypożyczałam, ale stwierdziłam, że zrobię swoją własną biblioteczkę i mam zamiar je kupować (dzisiaj przychodzi paczka ze "znaku" - 4 książki :D)
9. Jaką jedną książkę powinien przeczytać każdy, niezależnie od swoich zainteresowań? 
Zdecydowanie "Baśniobór", nie można się oderwać. 
10. Czy oceniasz książkę po okładce? 
Niby nie ocenia się książki po okładce... ale jednak okładka musi być przyciągająca, żebym sięgnęła po lekturę. 
11. Czy ulegasz promocjom cenowym na książki? Jeżeli tak, to jaka była największa ilość książek, jakie kupiłeś na promocji? 
Przecież kiedy jest jakaś promocja to nie wypada nie kupić książki... Kupuję pojedynczo :) 
12. O jakiej książce marzysz? 
Marzę o książce, która będzie tak genialna, że porwie mnie w całości, że nie będę mogła oderwać się od niej nawet na sekundę. Spotkałam się już z takimi, ale chcę więcej w swojej biblioteczce.
13. Ile książek liczy Twoja biblioteczka i jak przechowujesz swoje zbiory? 
Zaczęłam kupować dopiero od niedawna więc raczej niewiele :/ 13. Trzymam je na półce ułożone seriami. 

14. Co najpierw: książka czy ekranizacja?
Książka. 
15. Co teraz czytasz? 
Harry Potter i Czara Ognia. 


No to koniec, zapraszam do komentowania! Pozdrawiam :*

10 komentarzy :

  1. Aaaaa.... jestem pierwszaa. Czy po przeczytaniu wcześniejszych części HP jesteś już Potterhead? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm... Trudno powiedzieć. Myślę, że nie będę jakąś super-fanką HP aczkolwiek książka i tak genialna :D Nie wiem, czy po przeczytaniu zaledwie 4 tomów jestem 'godna' nazywać się potterhead :)

      Usuń
  2. Ojej, muszę nadrobić Harry'ego Pottera, bo zatrzymałam się na drugim tomie. :D No i skoro tak polecasz Baśniobór to muszę sięgnąć.
    Pozdrawiam!:)
    http://natalie-and-books.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sięgnij, sięgnij :D Nie pożałujesz. Również pozdrawiam!

      Usuń
  3. Gratulacje! :) Też przez długi czas uważałam, że książki papierowe są najlepsze aż do czasu gdy kupiłam swojego Kindle. Ja znowu nie potrafię czytać jednej książki na raz. Naprawdę polecasz Baśniobór? Bo ja mam teraz konkurs czytelniczy i właśnie tylko tej jednej książki nie czytałam ale jakoś nie mam motywacji :/ Cieplutko pozdrawiam ♥ Nina z bloga impresjalnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Ja chyba pozostanę jednak przy tej wersji papierowej ;) A Baśniobór naprawdę przeczytaj, nie zawiedziesz się! ^-^ Pozdrawiam i zapraszam do obserwowania! :D

      Usuń
  4. ja zatrzymałam się po przeczytaniu 4 tomu, bo wielkość piątego mnie przeraża :D Świetny tag i gratulacje 2000 wyświetleń :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha dzisiaj zaczęłam właśnie piątą część i szczerze polecam już od początku <3 Dziękuję i zapraszam do obserwowania! :D

      Usuń
  5. Ja, stara krowa, kocham HP całym serduchem, dopiero w zeszłym roku sięgnęłam po całą serię (lata temu przeczytałam tylko 1 tom) i z pewnością będę do niego wracać <3

    Zapraszam do mnie:
    http://www.nietylkobestsellery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pożyczyłam od przyjaciółki, ale mam zamiar kupić wszystkie w nowych okładkach <3

      Usuń

Przy komentowaniu koniecznie zostaw link do siebie! Dziękuję za poświęcenie czasu na przeczytanie moich wypocin. To wiele dla mnie znaczy <3

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka